A 2024-es párizsi olimpia közeledtével egyre több márka kezd kreatív kampányokat indítani, hogy kihasználják a globális figyelmet.
A Four’N Twenty legújabb kampánya erre épít, bemutatva az olimpiai időzónák hatásait a sportolók és a nézők életére.
Az időzónák hatása
Az olimpiai játékok során a sportolók és a nézők egyaránt szembesülnek az időzóna váltások kihívásaival.
Az időeltolódás hatása különösen jelentős lehet azok számára, akik más kontinensekről érkeznek, és gyorsan kell alkalmazkodniuk az új időzónához. A Four’N Twenty kampánya humorosan és szemléletesen mutatja be, hogy milyen nehézségekkel járhat ez az átállás.
A kampány részletei
A kampány központi eleme egy sor reklámfilm, amelyekben sportolók és nézők küzdenek az időeltolódás okozta fáradtsággal és dezorientációval. Ezek a filmek humoros helyzeteket mutatnak be, amelyekben a szereplők megpróbálnak alkalmazkodni az új időzónához, miközben napi teendőiket végzik. A cél az, hogy a nézők felismerjék és együtt érezzenek azokkal, akiknek át kell élniük ezeket a nehézségeket.
A Four’N Twenty kampánya nem csak a szórakoztatásra épít, hanem arra is, hogy felhívja a figyelmet a márka termékeire. Az időzóna váltásokkal kapcsolatos kihívások bemutatása mellett a reklámokban gyakran feltűnnek a márka népszerű ételei is, mint a megoldás a fáradtság és az éhség leküzdésére. Ezzel a kampány nemcsak a figyelmet hívja fel, hanem a termékek népszerűsítésére is szolgál.